شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 380
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 33873
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


سینمای شهر من

تنها سینمای شازند



نظرات شما عزیزان:

شازند من پرشده از بیگانه
ساعت17:21---28 ارديبهشت 1391
تا زمانیکه خودمان فکری به حال خودمان نکینم کسی دلش برای ما نمی سوزد. برای شازند و شازندی ها متاسفم. نگاهی به شهرهای اطراف بکنیم!!! شازند هنوز که هنوز همون شازندیه که سینماش سالهاست غروب کرده!! مغازهاش هنوز همون جنسای 10 سال پیش رو میارن! خیابوناش همونن!! هر کار مهمی که داریم هر چیز مهمی که میخوایم اراک و تهران انجام می دیم و شازند هنوز نمودار خط مستقیم پیشرفتش رو طی میکنه!!! متاسفم !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com